Data e postimit: 2018-11-20 18:21:49
Lexime: 3005
fund ne pasdite
Lloji: Ese argumentuese
Tema: fund ne pasdite
Autori: laze
Shkolla: atem shkurti
Klasa: 9A
Qyteti: korca
E-mail: lazelaze1@gmail.com


A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite?
Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore.
Dukej se gjithçka ishte një pamje e bukur para syve të mi. Një banket me figura të ndryshme që ushqejnë, shijojnë, transportojnë, befasojnë dhe kursejnë. Ajo ju injekton disa besim.
Në fillim më pëlqente pasdite e pranverës, por më vonë fillova të pëlqeja pasdite dimërore.
Pasdite reflektohet në detin e Karaibeve dhe rrëshqitje midis ndërtesave. Pasdite që qëndron në horizont dhe kthehet prapa në muzg. Pasdite që filtron nga dritarja për të ndriçuar vendin. Pasdita që vjen për të thënë lamtumirë, ndërsa ne po shkruajmë dhe me kokëfortësi përpiqemi që gënjeshtrat të përkulen para së vërtetës. Rruga është e vetme. Ende vetëm kur shkoj përpara e ardhmja. Era më ndihmon të godas. Ndonjëherë unë luaj verbërisht. Shkoj dhe mbyll sytë. Unë aspiroj aromën e pasdites dhe unë jam gati të fluturoj, por frika e takimit, mbyt mua dhe unë të ndaluar për të hapur dritaret përsëri. Pastaj kaloj kohën me hijen time mbi rrugë. Në realitet unë jam ai që ndjek hijen time. Unë vazhdoj të ndjek hapat dhe të shoh lëvizjet dhe gjurmët e saj në duart e saj të mëdha. Ajo po drejton orkestrën e hijeve të bardha.
Në veshët e mi zë diçka si anestezi, parfum, gjeste ..., derisa të arrij në qoshe dhe të ndalemi, të presim, të kërcejmë, të këndojmë dhe të qeshim. Gjithçka ndodh në minuta, gjatë si përjetësi ... dhe mendoj për humbjen e atyre pasdite të bukura që janë të pakthyeshme për mua

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbasdite Vone
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te perkushtohem te parashikoj gjithcka qe do me ndihmoje te gjej rrugen time. Ne vecanti, deklarohem e joshur nga mbasditet e dimrit. Dukej sikur gjithcka ishte...
Autori: Antonio Lushi · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ditë e zakonshme
Dita ime fillon kështu: Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas pi një gotë qumësht me mjaltë dhe shkoj në shkollë.Kur vjen pushimi i gjatë unë ushqehem me ndonjë frut ose tost.Mbaroj orët e mësimit dhe te d...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës nda...
Autori: Ni-gers kuksioni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni
Ju ka dhene zysha e gjuhes detyre per te ber ese me teme vk per pasionin tuaj deri n pasdite Pz nuk di cfare me shkrujt po shnet bisha
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ti pranosh ndryshimet mes njerëzve është një vlerë që duhet cmuae
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne .Mbase të ndikuar nga historia ,koha ,rrethanat ,psikologjia njerëzore .Shumë qeshin me këtë fenomen ,zbaviten me të. Ama mos kujtoni se është një...
Autori: Enrik Hoxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Nje faqe nga ditari im !
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo per...
Autori: Antnjela Kola · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes njerzore
Të kuptosh se si te jetosh ne menyre sa me te mire dhe te kuptosh veten dhe te tjeret ,kur kane te drejte dhe kur skanë.Të mesosh qe te mos lëndojme te tjerët ne menyre te padrejte. Jeta ka uljet dhe ngritjet e veta.Ndonjherë rrezohemi keq dhe mendo...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Faqe ditari
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo p...
Autori: REMI HASANI · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: I Dashur Ditar !
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time s...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Te tjera · Tema: Mos thuaj nuk ja dal për sa kohë je gjallë!
Koha po ikën…Vallë jam e pafuqishme për ta ndaluar?Duhet ta kap.Duhet ta bëj.Kam një rrugë të mbushur me trëndafila të sapo celur për të kaluar. Piedestale frike më shoqÃ...
Autori: Enny · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Jeta është motivi më primar i të gjithave thesareve që një qenie njerëzore ka.Teksa mendoj për rrugëtimin tim në këtë botë,më lind gjatë gjithë kohës në mendjen time të përgjithësoj dhe e thënë në mënyre të përgjithëshme,gjithÃ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: ''Imagjinata''
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...




Komentet e fundit!

Emri: asma
Email: asmah.alemdar@mail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com